layout by wanilijowa background: Frigg Kitten: Zumzzet

środa, 8 sierpnia 2012

Jak wstawić szeroką listę


Przeglądając graficzne blogi, natknęłam się na bloga Novy, która w swojej galerii prezentuje instrukcję wstawienia szerokiej listy. Dzielę się moim znaleziskiem tutaj, ponieważ owa lista wydaje się przydatna na ocenialni, a w standardowych gadżetach blogspotu jej brakuje.

Nova zapowiedziała też, że będzie pisać kolejne instrukcje (np. jak wstawić "latające buttony", które możecie zobaczyć po lewej stronie jej bloga - Illuescit), dlatego zachęcam do śledzenia jej strony.



2 komentarze:

  1. O matko, dzisiaj mam dzień pełen niespodzianek. Bardzo dziękuję za to, naprawdę mnie zaskoczyłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiadam na komentarz Smirka pod ostatnim postem:
    Dlaczego myślałam? Bo praktykanci zazwyczaj to robią xD. Ale uwierz, że wolałabym parzyć kawę niż siedzieć przez 5 godzin i NIC nie zrobić. Tak jak to było wczoraj. Myślałam, że się popłaczę pod koniec dnia : p

    OdpowiedzUsuń