layout by wanilijowa background: Frigg Kitten: Zumzzet

środa, 26 lutego 2014

Ogłoszenie 125

Ocenialnia Ostrze Krytyki pilnie poszukuje nowych oceniających!

Jeżeli posiadasz takie cechy i umiejętności, jak:
- poprawna polszczyzna
- brak słomianego zapału
- umiejętność pracy w grupie
- kulturalne wypowiadanie się

To czekamy na Twoje zgłoszenie!

Poszukujemy osoby, która ma ukończone czternaście lat, lecz zapraszamy także osoby młodsze. Nie wymagamy doświadczenia, ale umiejętności i wiedzy na temat języka polskiego. Na ocenialni panuje miła atmosfera, a osoby oceniające z chęcią pomogą Tobie z każdym problemem. Gdyby wystąpiły jakiekolwiek wątpliwości - pytaj śmiało. Na pewno odpowiemy!

Więcej w zakładce rekrutacja.



Załoga Ostrza Krytyki

72 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za dodanie ogłoszenia :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Na ocenialni panuje miła atmosfera, a osoby oceniające z chęcią pomogą Tobie z każdym problemem." - powinno być "ci", nie "tobie"...

      Usuń
    2. To tylko jeden z licznych błędów w tym ogłoszeniu.

      Usuń
    3. Też prawda, ale ten najbardziej mnie irytuje, bo zupełnie nie rozumiem, co jest tak trudnego w rozróżnieniu, kiedy powinno się napisać "ci"/"tobie". Dla mnie to takie... bardzo, ale to bardzo elementarne.

      Usuń
  2. Może mi ktoś powiedzieć co się stało z szlafrokiem śmierciożerców??? Strona nie istnieje :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błąd myloga pewnie, nie mogę wejść na żadną stronę stamtąd.

      Usuń
    2. serwery nazw padly. maja wrocic dzis wieczorem.

      Usuń
    3. ... jutro? chociaż znając myloga, to pewnie w przyszłym kwartale.

      Usuń
    4. Ok, już się przestraszyłam, że usunęłyście ocenialnię ;) Widzę, że dalej nie działa.

      Usuń
  3. Z racji tego, że nie można doprosić się o zaktualizowanie linku w ramce z buttonem od czasów dinozaurów, informuję, że administracja forum Lorem Ipsum chce serdecznie podziękować za to, jak szczodrze zostaliśmy olani. Cofamy propozycję współpracy, dziękujemy.

    Pozdrawiam w imieniu załogi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie polecam ostrza krytyki, mają tam krótkie oceny i raczej bez sensu, same dzieci oceniają i to w dodatku dziewczynki, co innego inne ocenialnie, taka np. Shiibuya. Na tej przykładowej ocenialni jest Gnome.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nazwałabym Shibuyi dobrą ocenialnią tbh.

      Usuń
    2. jak to nie

      Usuń
    3. Gnome dał radę parę razy odwiedzić naszą ocenialnię. Nie czytałam jego/jej ocen, ale kulturą to nie grzeszy, więc przykład dość słaby.
      Jeżeli nie wiesz nic na temat wieku oceniających, to nie wypowiadaj się, proszę, bo udowadniasz jedynie, jak wielkim ignorantem jesteś.
      A pisanie jako Anonimowy to przejaw ślicznego tchórzostwa :)
      Pozdrawiam

      Usuń
    4. Wiesz co wiek się tak nie liczy, ale nie macie zadnych chlopcow. Powiedzmy sobie szczerze, chlopak zawsze bedzie ocenial lepiej niz dziewczyna. Wy sie znacie nawzajem, oceniacie przez pryzmat kolezanek i wlasnych blogow, blogi dziewczyn sa mniej wiecej takie same i np. ciezko obiektywnie wypowiadac sie o kolezankach, a mezczyzna spojrzy z dalszej perspektywy i bedzie to konstruktywne. Tak ze nie mow mi o wieku, a jak macie wiecej lat nisz 15 i robicie blad taki jak Alissa robi ciagle, wiecie o co chodzi, to trzeba sie wstydzic za swoje zachowanie

      Usuń
    5. Elektrownio, ehehehehehehehehe. He.

      Usuń
    6. Po pierwsze - dalej uważam, że trzeba cierpieć na wyjątkowy brak jaj, żeby pisać jako anonim.
      Po drugie - nie mam ochoty poprawiać całej Twojej wypowiedzi, ale jak widzę "nisz" to nóż się otwiera w kieszeni na myśl o współczesnej edukacji i o tym, że tak niedouczone stworzenia chcą wypowiadać się publicznie.
      A co do płci - jestem zdania, że musisz być poważnym zwolennikiem ideologii gender, żeby dzielić charaktery ze względu na płeć, ewentualnie w grę wchodzi też seksizm, ale nie zamierzam się w to wdrażać, bo aż smutno się czyta.
      Co do drugiego anonima, to cieszę, że kogoś ucieszyłam, ale nadal uprasza się o schowanie tchórzostwa w buty i podpisywanie się.
      Pozdrawiam

      Usuń
    7. Elektrownio, pogrążasz się.

      Usuń
    8. Anonimowe komentarze są zaiście na poziomie i to moja wina, jak zwykle :) Nawet nie jestem w stanie się wzruszyć, bo nie ma czym :)

      Usuń
    9. Elektrownia specjalnie dla ciebie podpisałam się nickiem: jestem Eleonora i jaj mieć nie chcę, więc bardzo dobrze. Masz rację, popełniłam błąd, tak się dzieje jak człowiek pisze szybko i bezładnie. Zastanów się jednak, ile sama ich popełniasz! Tak bardzo nie chcesz przyznać mi racji, że wyszło przy okazji na jaw jak bardzo nie przyjmujesz poglądów innych osób, wierząc tylko w swoją ocenialnie. Tak bardzo, że pojmujesz je źle. Gender to coś zupełnie innego, wcale nie ideologia. Nefariel nie jestem tępa, może mam rodzinę, jestem człowiekiem JAK WY??? Tamten poprzedni anonim z pogrążaniem to nie ja.

      Usuń
    10. Nie mam pojęcia, czyj był ten anonim, więc odpowiem tylko na Twój komentarz - po pierwsze nadinterpretujesz wszystko na szeroką skalę. Nie napisałam nigdzie, że nie popełniam błędów, że wierzę tylko w swoją ocenialnię. Również nigdzie nawet nie zasugerowałam niczyjej tępoty, więc uprasza się Szanowną Panią o nie wciskanie mi w usta rzeczy, których nigdy nie powiedziałam.
      A jaja to przenośnia i nawet kobieta czasem powinna je w sobie znaleźć, przecież masz jedno co miesiąc :)
      Pozdrawiam

      Usuń
    11. Ale to jest rada z dobrego serca. Bo zobacz, każda ocenialnia która jest dobra albo przynajmniej ma pewne zalety, które sprawiają że jest zaliczana do tych znanych i fajnych ma faceta w składzie. Np. Gnome, Zoltan, Chiyo, nawet na pomackamy jest Q, Q miała wybór, a został mężczyzną, żeby ratować tę ocenialnię. Gdyby zdecydowała się na płeć żeńską, ocenialnia by upadła z braku mężczyzn.
      O tępocie nie było do ciebie tylko do Nefariel której tu nie ma.

      Usuń
    12. Degausser czy betują jacyś mężczyźni? Tak to jest w dzsiejszym świecie, dl amężczyzny pisać poprawnie to wstyd, oni robią błędy celowo dla testosteronu. Z cżłowiekiem który robi w internecie poprawne teksty można założyć rodzinę, ale człowiek który pisze same błędy i chaotyczn eodpowiedzi nadaje się na kochanka zazwyczaj.

      Usuń
    13. Czy to znaczy, że grammar nazi są skazani na samotność? :(

      Usuń
    14. Eleonora - szczerze w momencie, gdy muszę stawić czoła stwierdzeniom tak bezsensownym, a wręcz dla mnie abstrakcyjnym - kończą mi się możliwości odpowiedzi. Mogę Ci jedynie zaproponować zmianę płci, skoro jako kobieta uważasz, że mężczyzna jest Ci niezbędny nawet w ocenialni :) Jeżeli dla Ciebie jest to wyznacznik poziomu wypowiedzi i literatury to najwidoczniej lepiej zmienić również organy, bo z tego wniosek, że Ty również nie nadajesz się do tej fuchy :)

      Usuń
    15. Zdemaskowałaś mnie! Tak to już jest na świecie zdominowanym przez gender, ale nic się nie martw, ponieważ jeszcze jesteś młoda i wszystko przed tobą; kto wie, jak zmienią się losy świata do czasu, kiedy osiągniesz wiek poważny. A teraz poruszyłem inny temat, bo chciałem podyskutować o języku polskim - powiedz mi sama, czy uważasz mężczyznę, który nie robi żadnego błędu ortograficznego, za mniej męskiego? Oto problem mężczyzn! Wstydzą się utraty męskości, bo już od dziecka, w plemionach tysiące lat temu i jaskiniach, wpajano im, aby bronili kobiet, biegali z bronią, grzebali w ziemi, a od takich czynności ręce robią się wielkie i ze zgrubiałymi palcami. Takiemu mężczyźnie trudno chwycić w dłoń pióro, a do tego musiałby pisać w ukryciu, a by nie narażać się na śmieszność. Pięknie pisali tylko skrybowie, kastraci, kapłani w kościele, którzy jak wiadomo są męskości pozbawieni. Leleth, nic się nie martw, bo ułożysz sobie świetne życie u boku bogatego piśmiennego mężczyzny, bo tacy są najbardziej opiekuńczy i najłagodniejsi dla dzieci. Dzisiejsze czasy na to pozwalają.

      Usuń
    16. No cóż, nie powiem, żebym w pierwszej kolejności zwracała uwagę na te akurat cechy... ale dzięki, będę wiedziała, kogo pozwać do sondy, jeśli będzie inaczej.

      Usuń
    17. Leleth, widzisz, jesteś ocalona.

      Usuń
    18. No... co to za życie bez faceta...

      Usuń
    19. Boru drogi, co to się porobiło. Z czystej ciekawości zaglądam sobie na Katalog, a tu zawzięta dyskusja. No ładnie, no ładnie.

      Gwoli ścisłości, nie mam pojęcia, któż napisał ten przecudny (ale jakże nieprawdziwy) komentarz, który rozpoczął tak dobrze owocującą się gównomżawkę.
      Shiibuya dobrą ocenialnią? Nie sądzę, chociaż sam tam oceniam. Myślę, że sytuacja się poprawiła i na pewno da się wyczuć tę zmianę, ale wciąż jest to ocenialnia rozwijająca się, nie żaden Rolls Royce.
      Podobnie jest ze mną - nikim szczególnym nie jestem, mam swój styl i poziom, który staram się utrzymać, ale nie uważam siebie za pępek świata Oceanosfery.
      A jeśli chodzi o płeć oceniającego... WTF?
      @Elektrownio, o ile się nie mylę, w żadnej ze swoich opinii odnośnie oceny mojego blogasia nie wykazałem się brakiem szacunku, który to tak usilnie starasz się udowodnić. Napisałem, co myślę na temat niektórych fragmentów tej jakże wspaniałej (kurczę, miało być bez sarkazmu) ocenki, a z tego co pamiętam, w żadnym komentarzu nie było wzmianki o Tobie. O ile się nie mylę, w waszym regulaminie nie zawarto punktu, że oceniany nie może wyrażać swojej opinii na temat pracy oceniającego.

      Usuń
    20. Znam twoje sztuczki, Gnomie! Nie myśl, że dam się nabrać.
      http://oi57.tinypic.com/1s04ti.jpg

      Usuń
    21. Do Anonimowy18 kwietnia 2014 17:22 - TAK, BETUJĄ MĘŻCZYŹNI!!! Mamy dowód z krwi i kości u siebie na blogasku, chyba że ktoś strzelił literówkę w Informacjach, ale jakoś wątpię. Jesteśmy postępowi.

      Usuń
    22. Żądamy parytetów w betowaniu i ocenianiu!

      Usuń
    23. Wolność, Równość i Braterstwo!

      Usuń
    24. @Benedykt, mam Cię na celowniku...

      Usuń
  5. Tak ogolnie to ci się dzieje z OO bo od pewnego czasu nic się tam nie dzieje... Mają jakiś kryzys czy co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają lekki kryzys, ale z tego co wiem to prace nad ocenami trwają :)

      Usuń
    2. wydaje się, że większość ocenialni ma teraz kryzys

      Usuń
    3. Ocenialnie od zawsze przechodzą kryzys, ustalmy xD

      Usuń
    4. To ja, pomocy, jestem w więzieniu

      Usuń
  6. Hm... Niestety nigdzie nie mogę znaleźć owej zakładki z rekrutacją. Jesli oferta jest nadal aktualna i potrzebujecie tzw. bety to proszę o kontakt - 50024065 gg.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://katalog-ocenialni.blogspot.com/p/nabor.html

      Usuń
  7. Czy poprawna polszczyzna jest cechą lub umiejętnością? No chyba nie bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest już w dzisiejszych czasach trudno o polski język kiedy już wszyscy mówią po angielsku i dają apostrofy gdzie nie trzeba, co nie'? Cheers

      Usuń
    2. Kiedy branie przykładu z angielskiego prowadzi do dość dobrych efektów i to uproszczanie wcale nie jest złe w angielskim na przykład mało kto stosuje przecinki a i tak wszystko można zrozumieć -- są zasady ale raczej się ich nie przestrzega, to zbędne wystarczy rozdzielić zdanie które jest za długie moim zdaniem ta zasada świetnie sprawdza się w języku polskim

      Usuń
    3. Mam nadzieję, że to żart.

      Usuń
  8. witam Kochani, zapraszam na mojego bloga www.milosciszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdechliście!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. katalożek tylko czeka, żeby cię zaskoczyć i ożyć

      Usuń
    2. O kurwa! Serio?

      Usuń
  10. Napisałam już do administracji, że chciałabym ożywić katalog. Na chwilę obecną nie otrzymałam odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu administracja, niestety zapomnieliśmy hasła do skrzynki i katalog przepadł, przykro mi. Nie poddawaj się!!

      Usuń
    2. Tak bardzo wiarygodne...

      Usuń
  11. Poszukiwany! Poszukiwana! Istnieje blogspotowa dusza, która wydała coś (nawet i w jakimś NR) i jest to przyzwoite? Nie musi być perłą literatury ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dobre teksty publikowane w sieci się nie łapią?

      Usuń
    2. pod względem jakości okej, ale szukam drukowanych powieści, nie blogowych niestety. jakieś propozycje?

      Usuń
  12. UWAGA UWAGA WYDARZENIE W BLOGOSFERZE!!! NIC SIĘ OSTATNIO NIE DZIEJE ALE TO JUŻ KONIEC, ROZPOCZYNAM KŁÓTNIĘ W KOMENTARZACH, JEŚLI KTOŚ CHCE ZOSTAĆ OBRAŻONY PROSZĘ O KONTAKT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukuję hejtera na pełen etat z chęcią pracy również w weekendy. Zakres obowiązków - krytykowanie, obrażanie i wywoływanie gównoburzy (to ostatnie szczególnie wskazane).

      Usuń
  13. Zapraszam na nowy post z szablonami :
    http://mysweetgraphic.blogspot.co.uk/
    Tez zapraszam na nowy post z opowiadania
    http://oto-moja-historia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy Katalog Ocenialni jeszcze żyje?

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam na moją ocenialnię projekt-mauritius.blogspot.com!

    Nikt nie odpowiedział na mojego maila, więc się tutaj zareklamuję, hiohihi.

    OdpowiedzUsuń
  16. Obiektywnych ocen tak naprawdę nie ma. Każdy jest na swój sposób subiektywny.

    AwesomePsychedelic

    OdpowiedzUsuń
  17. Ocenialnia ómarła. [*]

    Wybaczcie Anonima, nie mam konta.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uważam, że Zoltan jest gruby

    OdpowiedzUsuń
  19. Katalog zyje! Tylko pod innym adresem i w nieco innej formie. Zapraszam! http://morzosfera.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  20. KO nie żyje już prawie dwa lata. RIP [*]

    OdpowiedzUsuń