layout by wanilijowa background: Frigg Kitten: Zumzzet

poniedziałek, 28 maja 2012

Ogłoszenie 6


Ciągłe awarie, nie wyjaśnione błędy, oczekiwania na dodanie komentarza lub posta, zrobiły się irytujące i nużące. Dlatego krytyczny-krytyk, przeniósł się na blogspot, zmieniając nazwę na: http://ostrze-krytyki.blogspot.com/! Pełni gotowości i zmobilizowani do pisania ocen, czekamy na nowe zgłoszenia! Zgłaszając się dostaniesz ocenę rzetelną i pełną rad. Nie czekaj! Zgłoś się! Przeczytaj tylko regulamin, a następnie wybierz oceniającego i wypełnij formularz zgłoszeniowy!

8 komentarzy:

  1. Orientujecie się, jak usunąć bądź zmienić favicone? Przypadkowo ustawiłam zbyt małego kwiatka. On zaś mi się "rozjechał". W ustawieniach wyświetla się inny (zmieniłam), ale na blogu go nadal nie widać. Co mam zrobić? Czy macie tak samo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie możesz w ustawieniach usunąć obrazka? Podczas edycji favicony?

      Usuń
    2. Właśnie nie działało. Ale wyczyściłam ciasteczka i jest już OK.

      Usuń
  2. Cześć. Hm, mam taki mały problem, mianowicie, no jesteśmy nowi na blogspocie i się nie da dodawać komentarzy. nie wiem, trzeba to jakoś włączyć czy coś?
    ostrze-krytyki

    OdpowiedzUsuń
  3. Wejdź w ustawienia -> posty i komentarze-> ustaw, tak aby komentować mogli wszyscy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ustawiałam, ale dalej się nie da. Możliwe, jest to, że np. przez szablon?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ustawienia postu? w ustawieniach postu z boku można również manewrować opcją wyświetlania komentarzy.
      ale tak, to że komentarze się nie wyświetlają przez szablon, jest możliwe. jednakże jak do tej pory nie spotkałam się z takim problemem na głównej stronie, tylko na podstronach.

      Usuń
  5. Spóbuję coś wykombinować, albo zmienić szablon i zobaczę czy to coś da. Jednak mimo wszystko. dziękuję za pomoc! :)

    OdpowiedzUsuń