layout by wanilijowa background: Frigg Kitten: Zumzzet

czwartek, 29 sierpnia 2013

Ogłoszenie 107

W Internecie można spotkać wiele ocenialni, zajmujących się konkretnymi fandomami, gatunkami literackimi, czy też rodzajami blogów - Harry Potter, Władca Pierścieni, fantastyka, romanse, blogi fotograficzne, pamiętniki i tym podobne - bez problemu da się tam też opchnąć fanfiction muzyczne o jakichś znanych zespołach lub wokalistach. Problem powstaje, kiedy chciałoby się poddać ocenie opowiadanie z kręgu znacznie mniej wśród blogsfery popularnego - k-popu. "Nie oceniam k-popu", "nie oceniam nic związanego z Azją"... kto wśród twórców fanfiction nie spotkał się z czymś takim? Dlatego też teraz powstała ocenialnia specjalnie dla nich!

Korean Dream to miejsce, któremu nie straszne koreańskie zespoły i któremu będzie można powierzyć swoje opowiadanie bez cienia strachu, że oceniający nie będzie miał zielonego pojęcia o co chodzi. Weteranka zahartowana w świecie przepełnionym aegyo i ABSami chętnie popracuje nad wszystkim, co tylko ma związek z tym tematem, bez znaczenia, czy jest to romans, horror, czy opowiadanie erotyczne. Jeśli zaś jest ktoś, kto chciałby robić to wraz z nią - chętnie przyjmie go do pomocy! Dokładne informacje na blogu.

34 komentarze:

  1. OMG... Kolejna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi mi o sam fakt, że tych wakacyjnych ocenialni przybywa i przybywa. Blogi związane z k-popem można oceniać też na zwykłej ocenialni.

      Usuń
  2. Ach, kolejna! Mamy przecież w spisie dziesiątki ocenialni k-popowych!

    A propos spisu. T-a i szlafrok ma tam dopisane (M), a przeskoczyć rekina, też mylogowe, już nie ma. Proponowałabym zniesienie tego oznaczenia, nikomu o zdrowych zmysłach nie robi różnicy, gdzie funkcjonuje dana ocenialnia, a my też oceniamy wszystkie blogi, nie tylko mylogowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę mnie dziwi, czemu proponujesz, skoro tak jakby też tu rządzisz i mogłaś to załatwić od razu, ale niech będzie. ;D

      Usuń
    2. E tam, rządzę. Jestem tylko 1/4 administracji, a czuję się ciągle wolnym strzelcem ^^
      Swoją drogą, miło patrzeć, jak rośnie liczba ocenialni opowiadaniowych.

      Usuń
    3. niektórym miło, a niektórym wrzody od tego wybuchają, nie dogodzisz.
      będę tęsknić za naszym m, było takie hipsterskie <3
      swoją drogą, to nie jest tak, że ludziom nie robi, bo ja WCIĄŻ nie mogę wyjść z szoku, że tyle osób nie ocenia nic na mylogu. ba, nawet tam nie zagląda, bo tacy jesteśmy godni pogardy iwogle. prawa kliki jakieś, ale...

      Usuń
    4. och, no i zapomniałam dodać: miło cię odzyskać, isamar! jak wojaże?

      Usuń
    5. Ja się tam nie dziwią, mylog wcale się nie rozwija i mimo myspota jest taki niespołecznościowy, nie łączy się z gmailem i takie tam...
      Moje dwa miesiące ze Szwabami były cudowne. Wróciłam bardziej opalona niż kiedykolwiek, a wstawanie o piątej rano i spędzanie większości dnia na powietrzu dobrze mi zrobiło. Tylko jakoś tak trudno przestawić się na wysiłek intelektualny ^^

      Usuń
  3. Dlaczego teatralna nagana wciąż jest w spisie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy wrócą "preferencje ocenialni", czy nie ma co już liczyć na wznowienie tego cyklu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre pytanie. Plotkara, jak wiadomo, odeszła, a osoby, które były skłonne przejąć pałeczkę, miały dość napięty grafik w lecie. Wszystko okaże się we wrześniu. Ale na pewno weźmiemy pod uwagę to, że naszym czytelnikom zależy na tym cyklu ;)

      Usuń
    2. ekhm, isamar, obiecałaś nam, że będziemy następne!

      Usuń
    3. nawet częstotliwość dodawania ocen poprawiłyśmy przez to całe oczekiwanie, żeby internet nie wiedział, jak się lenimy! xd

      Usuń
    4. Żebym miała więcej do przejrzenia w celu stwierdzenia, które są z tych ostatnich sześciu miesięcy, tak? Ja doskonale pamiętam, że u was ani archiwum, ani chronologicznego spisu.
      Poza tym już mówiłam, że szlafroka to nie ma co sprawdzać, wszystko jest cacy. A że statystyki trudno zrobić, to inna sprawa ;)
      Ale jeśli mi się zachce bawić w preferencje, to was wezmę, słowo.

      Usuń
    5. pfffffffff. mamy piękne, logiczne archiwum. tak się robiło kiedyś wszystkie archiwa ocenek, pysiu! nie mów, że nie pamiętasz.

      Usuń
    6. no i w linkach są numerki. i daty. wszystko cacy, wszystko logicznie, od razu widać ten inżynierski tok... kodowania? xd

      Usuń
    7. Nieprawda. Tak się robiło u Sylv na o-f, a nie wszystkie archiwa xD

      Usuń
    8. na prosektorium też, bo my tak ładnie zżynałyśmy!

      Usuń
    9. ale ja nawet nie pamiętam, kiedy to się na o-ff pojawiło, bo to chyba nie był mój system. to nie my żeśmy z prosektorium go buchnęły? xd

      Usuń
    10. ...razem ze złośliwością wobec biednych ałtorek.

      Dobrze, dobrze, już nie płaczę, jakoś sobie z tym poradzę.

      Usuń
  5. Właśnie, ostatnio oprócz ogłoszeń są tylko wywiady, a przydałyby się jakieś artykuły albo poradniki. Kiedyś tego typu rzeczy było na Katalogu więcej i osobiście trochę za tym tęsknię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba kwestia tego, że jest lato - wszystkie jesteśmy w rozjazdach i trudno się zebrać do czegoś. Liczę na to, że we wrześniu będzie lepiej, chociaż studenckie wakacje (czyli moje ;)) w zasadzie kończą się w październiku.

      Usuń
    2. No i pozostaje chyba jeszcze pytanie, kto by się tego podjął. Łatwiej podrzucić propozycję, niż znaleźć kogoś chętnego do jej wykonania. Ale jeśli ktoś czuje się na siłach i/lub ma pomysły, to zachęcamy do wysyłania maili, dogadać się to akurat niewielki problem. :)

      Usuń
    3. A tam, żaden problem. Ja mam pomysł na dwa artykuły, to na początek ;) Ale muszę się trochę bardziej ogarnąć, żeby przysiąść i napisać.

      Usuń
    4. Ja mogę wam machnąć artykuł o stażach, albowiem pomysła mam. Tylko ktoś musiałby mi zrobić korektę i naprawić szyk zdań.
      Jakbyście były zainteresowane, to piszecie na stille@onet.pl

      Spowarzaniem,
      Wielki Inkwizytor Internetu

      Usuń
    5. Ja bardzo chętnie wesprę, już ślę maila.

      Usuń
    6. Ten artykuł będzie super :D Kiedy go opublikujecie?

      Usuń
    7. Nie wcześniej niż die_Kreatur go napisze ;)

      Usuń
    8. Potwierdzam te informacje.

      Pozdrawiam,
      Wielki Inkwizytor Internetu

      Usuń
    9. Oczywiście, Wielki Inkwizytorze Internetów. Będę wyczekiwać.

      Usuń
  6. Ja tak w innej sprawie: wyrzućcie Lorem Ipsum ze współpracy, bo mu się zdechło i już go raczej nie wskrzeszę ;)

    OdpowiedzUsuń