layout by wanilijowa background: Frigg Kitten: Zumzzet

niedziela, 5 sierpnia 2012

Konkursowa blogosfera

Słyszeliście o konkursie organizowanym na Rejestrze z okazji jego drugich urodzin? Zgłosiliście się już? Jeśli nie, a chcielibyście spróbować swoich sił, do 8 sierpnia możecie to jeszcze <zrobić>.

Ostatnio sporo tych konkursów w blogosferze. Niedawno ogłoszono wyniki na Prozaikach. Można o nich przeczytać <tutaj>. Udostępniono tam także zwycięską pracę autorstwa Neifile, która to <praca>, jak przystało na dobry kryminał, w napięciu trzyma czytelnika do końca.

Doszły mnie także słuchy o konkursie organizowanym niedługo przez jedną z ocenialni, ale o tym za pewne wkrótce.

Wydaje mi się, że takie konkursy to świetny "poligon" do przećwiczenia i sprawdzenia swoich umiejętności oraz wyzwanie w postaci umiejętnego i elastycznego wpasowania się w ramy tematu, który w jakiś sposób zgłaszającego ogranicza. Zachęcam więc do próbowania swoich sił.

EDIT: Jest i kolejny konkurs - Ciało - więzienie.

10 komentarzy:

  1. A gdyby ktoś poważniej myślał o konkursach i chciał pokazać się nie tylko na blogach zapraszam tutaj:http://cialo-wiezienie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie chciałam o tym wspomnieć! :D

      Usuń
    2. Smiruś... a zamierzasz startować? Znaczy się z jakimś opowiadaniem tam? Pytam tak z ciekawości...

      Usuń
    3. Znaczy no zamiar mam. Nie wiem, z jakim efektem skończę, ale zamiar jest. A Ty? :)

      Usuń
  2. Taak, ostatnio same konkursy, tematy ciekawe, tylko ja nie mam wiecznie czasu na nic : p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje wakacje dobiegły końca właśnie ;). Od jutra praktyki, a we wrześniu poprawka na studiach...

      Usuń
    2. No to rzeczywiście nieciekawie :/.

      Usuń
    3. No i stres mnie zżera :D.
      A do poprawki to jeszcze nawet do książki nie zajrzałam :/.

      Cicho podpowiadam: sprawdź zakładkę współpraca ;3

      Usuń
  3. Zapoznałam się z konkursem i wydaje się on bardzo ciekawy. Spodziewałam się potrzeby napisania jakiegoś opowiadania, tu takie zaskoczenie. Pozytywnie, rzecz jasna. Nic bardzo męczącego, warto się zastanowić.

    OdpowiedzUsuń