layout by wanilijowa background: Frigg Kitten: Zumzzet

czwartek, 19 lipca 2012

Ogłoszenie 26


Krytyczne zapadły w sen prowadzący do śmierci, dlatego też poszukujemy osób, które pomogłyby w przebudzeniu ocenialni i przywróceniu jej do życia. Kandydat na oceniającego powinien przede wszystkim posiadać dużo czasu i chęci na 3 oceny w miesiącu oraz być otwarty na kontakty z innymi ludźmi a także na zmiany, jakie wkrótce mogą na ocenialni zajść. Ocenialnia Krytyczne Oceniające jest w stanie krytycznym i bez nowych osób w załodze może zasnąć na dobre szybciej, niż to się wydaje.
Więcej informacji na ten temat znajduje się w zakładce "rekrutacja".

 ***
Przy czym pozwolę sobie poinformować, że jeszcze dzisiaj mam pociąg nad morze i będę tam do końca lipca. Katalog zostawiam w odpowiedzialnych rękach drogiej Zozali.
Do zobaczenia w sierpniu!

20 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za dodanie ogłoszenia : ) Może to nam pomoże : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że krytyczne znów będą funkcjonować. :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Nadal funkcjonują, ale nie tak jak powinny. Troszkę kroczków zrobiliśmy, żeby było lepiej, a kolejne, wielkie, przed nami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Źle się wysłowiłam. Chodzi o to, że mam nadzieję, iż będą funkcjonować tak, jak kiedyś.

      Usuń
  4. Też mam taką nadzieję : ) Póki co za wiele nie mogę zrobić, bo za niespełna tydzień wyjeżdżam i mam niewyobrażalnie dużo problemów ze schroniskiem, w którym jestem wolontariuszem, ponad 70 kotów, nie ma dla nich miejsc, nie będą przyjmować kolejnych. Strach pomyśleć, co będzie z kotami, które w najbliższych dniach zostaną do schroniska przywiezione i od wejścia ludzie zostaną z nimi odesłani...

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedziałam na pytanie dotyczące przenoszenia portalu blog.onet.pl
    Zapraszam do lektury http://narysuj-perfekcje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę, aby ostrze-krytyki@blogspot.com, było zamieszczone w zakładce "Prowadzą nabór"

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak sobie ostatnio przeglądałam te ocenialnie i zauważyłam, że Zgromadzenie Myślicieli nie istnieje... Szkoda. Poza tym szkoda, że dużo tych nowych ocenialni ma właścicieli ze słomianym zapałem...

    OdpowiedzUsuń
  8. Zauważyliście, że blogspot zaczyna się psuć? Są posty (zakładki) których pokazuje, że nie ma a potem nagle są?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mhm, też ostatnio miałam taki problem. Musiałam je usunąć i stworzyć nowe, takie same. Nie mam pojęcia, co się dzieje.

      Usuń
    2. Tworzę na bieżąco blogi, żeby założyć na nie nowe szablony i nie zauważyłam takiego problemu. Wszystko działa poprawnie.

      Usuń
    3. U mnie też wszystko gra.

      Usuń
    4. Może to była tylko chwilowa niedogodność?

      Usuń
    5. Właśnie nie, od kilku dni mi coś się zawiesza.

      Usuń
    6. Ja mam problem natury enterowej. :D Robię jeden, zapisuję/publikuję - jest dobrze. Chcę zedytować post, dodac coś, zmienić - nagle w okienku edycji wszystkie entery mi sie podwajają. Jeśli opublikuję post z podwojonymi enterami z okienka, pokazują się podwojone. ALE! Co chyba w tym wypadku śmieszniejsze, jeśli skasuję jeden, a drugi zostawię, nie pojawia się żaden. Oo' Muszę od nowa całkowicie stawiać wszystkie entery, uprzednio kasując stare.

      Usuń
  9. Mi to się zdarzyło raz, więc nic poważniejszego. ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosimy bardzo, byście zaktualizowały preferencje ocenialni Dark-Evaluation.blogspot.com. Doszły do nas dwie osoby (Devirose oraz Naridia), które jeszcze tam nie figurują. Z góry dziękujemy :)

    OdpowiedzUsuń