layout by wanilijowa background: Frigg Kitten: Zumzzet

niedziela, 29 kwietnia 2012

Ogłoszenie 1

Z przebrzydłą przyjemnością chciałabym ogłosić, iż tydzień temu 
  przeniosły się na BLOGSPOT

kończąc tym samym swoją działalność na ONECIE po czterech latach użerania się z tymże serwisem. Zapraszamy serdecznie do
zgłaszania się, prosimy o zmiany adresu na Waszych blogach i mamy nadzieję, że będzie Wam się lepiej przeglądało naszą ocenialnię teraz, gdy w końcu została ona uwolniona od okrutnych zabaw Onetu.

16 komentarzy:

  1. Przyznam, że mnie zatkało... SISOB zawsze kojarzyło mi się z Onetem i teraz zrobiło mi się tak jakoś... nieprzyjemnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się cieszę - Onet wykańcza...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciężko mi ocenić wariacje Onetu, bo ostatnio piszę jedynie swojego bloga, a i to dość sporadycznie. Po maturze się przekonam, co jest grane : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio próbowałam zmienić szablon na swoim blogu. Można dostać, za przeproszeniem, kurwicy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Masowe ucieczki z Onetu. Szkoda trochę, ale serwis jest sam sobie winien. Ja już chyba trzeci dzień zmieniam szablon na mojej podstronie. Bitwa trwa.

    OdpowiedzUsuń
  6. W końcu, pierwsza ocenialnia! Brawo! Tylko pogratulować. Myślałam, że ostatnio jest lepiej, no może odrobinkę... ale i tak onet może wykończyć. Na blogspocie jest znacznie więcej możliwości, zwłaszcza dla blogów grupowych, tak sądzę. Poza tym jest szybciej, i bez nerwów. Jeszcze raz gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślicie, że kolejne ocenialnie też będą się przenosić? ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego nie wiem, ale kto raz spróbuje lepszej zmiany... ciężko wrócić z powrotem na onet. Naprawdę. Onet jest prosty, ale jak się chce, można pokombinować. Z drugiej strony tutaj nie trzeba kombinować, od razu masz wszystko podane na tacy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozumiem. Lubię Onet : ) Póki co pojawił się pomysł, żeby na Krytycznych oceniać blogi z blogspotu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też lubiłam, zwłaszcza możliwość zmieniania szablonów, tutaj jeszcze tego nie opanowałam do końca, choć mi to nie przeszkadza, lubię skromne wystroje. Jednak naprawdę, różnica w możliwościach jest zdecydowana.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym po prostu pisać ; ) Stęskniłam się za ocenianiem, a zanim przyjdzie mi oceniać to jeszcze wieki miną ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. No cóż. Nie dziwię się.
    Niedługo nikogo nie będzie już na Onecie.
    I dobrze... Po jakiego licha się z nimi użerać?
    Ja zrobiłam to samo.
    Pozdrawiam!
    http://my-logorrhea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie mam czasu na zabawy z Onetem. Jam jest zapracowany człowiek. Nie mam czasu bawić się z publikacją oceny więcej niż dwie godziny. Nie mam siły na problemy Onetu z przekopiowywaniem ustawień tekstu, nie mam siły na limity tekstowe. Na odświeżanie co pięć sekund i niepojawiające się komentarze. Nie mam na to czasu.

    OdpowiedzUsuń
  14. O! Gratuluję zmiany! Jakkolwiek mnie samą kusi poprzenoszenie blogów, w tym Ławy, na inny serwis (blogspot, wordpress, może nawet własny darmowy serwer), to wpierw chciałabym opanować jedno - szablony. Bo co jak co, ale lubię samej tworzyć szablony i lubię samej ustalać, jaki będzie wystrój danego bloga, a póki co na Blogspocie jeszcze tego nie potrafię. Ale wkrótce, wkrótce... a wtedy może i Ława dołączy do owego zacnego grona? Ale póki co to tylko czcze pogróżki. ;)
    Tak czy inaczej, z pewnością zapiszę sobie nowy adres SISOB i oby na nowym portalu oceniało Wam się równie efektywnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No to SISOB przełamał pierwsze lody w przenoszeniu ocenialni :). Ciekawe czy inni też pójdą za wami, Smirku. :)


    Aiko

    OdpowiedzUsuń
  16. Też się zastanawiam czy kolejne ocenialnie będą uciekać z Onetu.

    OdpowiedzUsuń