layout by wanilijowa background: Frigg Kitten: Zumzzet

niedziela, 30 września 2012

Podsumowanie września

Niebawem, bo już 8.10, stuknie nam pół roku na blogspocie. Mało to odkrywcze, ale muszę przyznać, że czas płynie bardzo szybko. Nie da się nie zauważyć też spadku odwiedzin Katalogu czy też głosów w sondzie, ale myślę, że winę należy zwalić na rok szkolny, który trwa już od miesiąca.

Liczba odwiedzin wzrosła w tym miesiącu do 61 tysięcy (dla porównania: sierpień - 50000, lipiec - 34000, czerwiec - 20000, maj - 12000, kwiecień - 5000).

W spisie 35 ocenialni, a w skład naszej załogi wchodzi aktualnie 5 osób. Na fejsbukowym fanpejdżu widnieją z kolei 24 lajki.  

Jeśli chodzi o wrześniowy ranking, zagłosowało 257 osób - dużo mniej niż ostatnio.

1. Fair Gaol (28)

Wyniki <tutaj>
Zwycięzcą po raz drugi z rzędu zostaje Fair Gaol, któremu oczywiście gratulujemy. Szkoda tylko, że wciąż nie macie własnego buttonu.


Październikowy Ranking już dostępny. Zapraszam do głosowania.

Przy okazji chciałabym też dodać, że zaprzyjaźniona gazeta Gossip Bum poszukuje pełnych zapału redaktorów, którzy zasilą jej szeregi! Ograniczenia wiekowego nie ma, może zgłosić się każdy kto zrobi dobre pierwsze wrażenie, a w czasie stażu słomiany zapał będzie mu obcy. Zachęcam więc do spróbowania swoich sił!

11 komentarzy:

  1. "[...]rok szkolny, która trwa już od miesiąca." - powinno być który :)

    Ścielę się,
    Psia Gwiazda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Olaboga, do 61 000 tysięcy, czyli do 61 milionów? :P Ej, to ładnie, nie ma co narzekać. :P:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaje się, że powinno być tylko tysięcy, bez zer :)

      Usuń
    2. Ano. :> Ale skoro tu jest słownie zapisane, to dalej też powinno być. Albo ujednolicić w drugą stronę i wszędzie dać z zerami. :> Ważne, by było jednakowo.

      (Szlag, nie w to okienko wcześniej wpisałam, mea culpa).

      Usuń
  3. To dla nas prawdziwy sukces - zająć po raz drugi pierwsze miejsce. Dziękujemy serdecznie tym, którzy na nas głosowali.
    Jeśli chodzi o button - wiem, że Wadera obiecała go podesłać, jednakowoż jest on aktualnie w procesie produkcji... Prześlę go Wam jak najszybciej.
    Pozdrawiam,
    wanilia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Waderę należy zlinczować, bo kompletnie o tej sprawie zapomniała... Buttonów trochę jest, zaraz Ci wyślę wszystkie na gg, Wanilio.

      Załodze Gaola oczywiście gratuluję. Dzielni ludzie sobie nieźle radzą :)

      Wrzesień to trudny miesiąc, ale sądzę, że już w październiku się wszystko unormuje. Poza tym, Katalog jest w bardzo dobrej formie. No, tak na moje oko ;)

      Pozdrawiam,
      Wadera

      Usuń
  4. Cieszy mnie, że katalog się rozrasta, cieszy mnie, że SiS jest na trzecim miejscu, ogólnie jestem śpiąca i przeraża mnie wizja jutrzejszego wstawania, więc ślę tylko buziaki, dziękuję za uznanie dla SiSu i gratuluję Fair Gaolowi, Dark Evaluation, Ostrzu, Literackiej i Legilimensowi :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba nie rozumiem Waszych wyników. Ocenialnia Ośla Ławka miała 19 głosów, czyli tyle samo co Ostrze Krytyki, a nie została uwzględniona. Do tego Oceny Legilimens miały 18 głosów, a nie 20.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to tak, powody tego, jak to wygląda, są dwa :p. Po pierwsze, zamknięcie sondy było ustawione na ostatnie minuty września, ale ja podsumowałam ją troszkę wcześniej z racji weekendu. Mogłam się też trochę machnąć, bo, jako że wyniki nie różnią się jakoś drastycznie od tych z zeszłego miesiąca, to z lenistwa skopiowałam tamte i dokonywałam zmian. Najwyraźniej coś pominęłam, ale już wszystko poprawione i zaktualizowane, uwzględniając głosy oddane po moim podsumowaniu. Mam nadzieję, że teraz już wszystko gra :).

      Usuń