layout by wanilijowa background: Frigg Kitten: Zumzzet

sobota, 29 września 2012

Uwaga kochani!


Katalog ocenialni informuje, że osoby chętne do podjęcia z nami współpracy są nadal mile widziane. I naprawdę, uwierzcie mi na słowo, nie gryziemy! Przynajmniej nie bardzo boleśnie. 
Potrzebujemy osób zarówno do prowadzenia Katalogu jako strony, a także osób z zacięciem dziennikarskim, które zajęłyby się rozmowami z ocenialniami i pisałyby o tym "co w trawie piszczy".
Przygarniemy również z chęcią osoby, które zajęłyby się reklamą Katalogu i nie koniecznie mam na myśli Facebook. 
Uściskamy także mocno osoby, które podjęłyby się z nami współpracy jako Bety. Sami wiecie jak trudno taką osobę znaleźć samemu, chciałabym, aby na Katalogu był takich dostatek.
Przytulimy tych, którzy mają głowy pełne pomysłów i z chęcią przelaliby je na interesujące artykuły.

Nikogo z góry nie skreślamy, jednak muszę ostrzec, że niestety łatwo nie będzie. Bez pracy nie ma kołaczy i na etat u nas trzeba sobie zapracować. Przede wszystkim oczekujemy odpowiedzialności, dojrzałości, aktywności oraz wywiązywania się ze swoich obowiązków. Oczekujemy zaangażowania z sercem, a nie tylko przelotnego romansu. Stażów nie ma. W rozmowie wstępnej zostaniecie poddani (strasznej) próbie, po której zapadnie decyzja o przyjęciu w poczet członków Katalogu.
Zastanówcie się zatem zanim się zgłosicie. 

Wiek specjalnie nie ma znaczenia, nad wszystkim da się popracować. Wystarczy mieć zapał i się nie poddawać szybko. Nie wymagamy również dostępności 24h/dobę.

Chętnych zapraszam na katalog.ocenialni@gmail.com. Pomóżcie nam dalej rozwijać Katalog Ocenialni.

Jeśli macie wątpliwości, chcielibyście się zgłosić, ale coś was powstrzymuje... pytajcie, na wszystkie pytania odpowiem. Można pisać nawet na mój mail (rora.s@wp.pl).

Ps. działalność tylko charytatywna. Wypłat nie ma.

6 komentarzy:

  1. Przez chwilę zastanawiałam się nawet nad zgłoszeniem jako beta, ale po chwili przez głowę przeszła mi myśl: "studia"... Po prostu nie mam pojęcia ile czasu mogłabym poświęcić na betowanie w czasie roku akademickiego :P Dlatego wolę zobaczyć jak to będzie. I tu moje pytanie: Czy możliwość zgłoszenia się na betę będzie dostępna jeszcze w październiku lub troszkę dłużej? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe czy bym się nadała... W końcu i tak kolejkę mam pustą od miesięcy, a nowych zgłoszeń brak...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, chętnie bym się zgłosiła tylko nie wiem w jakiej roli bym się sprawdziła. Najbardziej zainteresowała mnie posada: dziennikarską i tą pierwszą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie stoi na przeszkodzie, byście się obie zgłosiły.

      Usuń